Identyfikacja wizualna

Garden Lane

"Komfort i prestiż. Bez kompromisów" - to hasło, które kojarzyło większość mieszkańców Krakowa. Wielka kampania reklamowa - to tylko część naszego wkładu w promocję inwestycji.

www.gardenlane.pl

Logo i nazwa

Braliśmy udział przy tworzeniu nazwy oraz rozpoznawalnej identyfikacji graficznej dla powstałej inwestycji. Typografia logo, jak również wszystkie materiały marketingowe nawiązują do stylistyki art-déco. Postawiliśmy na dokładność, klasycyzujące zgeometryzowanie i poszukiwanie piękna w funkcjonalności.

Strona internetowa

Wykonaliśmy stronę internetową wraz z systemem zarządzania treścią. Strona powstała w oparciu o framework Symfony 2 z użyciem najnowszych technologii. Jedną z największych funkcjonalności strony jest wygodna nawigacja po planach inwestycji. Użytkownik może niemalże jednym kliknięciem zlokalizować konkretny apartament.
W ramach funkcjonalności strony klient w łatwy sposób może dodawać/zmieniać treści na stronie oraz umieszczać zdjęcia w galerii. Witryna dostosowana jest do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.

Reklama wielkoformatowa

Stworzyliśmy szereg zewnętrznych, drukowanych reklam wielkoformatowych, które zawisły w ruchliwych miejscach Krakowa, docierając do konkretnych grup odbiorców. Powstały reklamy wykonane i drukowane w najnowszych technologiach o wymiarach 4x1,5 m, 6x2 m, 12x4 m, 15x5,9 m, 18x5 m oraz 66,5x18 m.

Reklama prasowa

Stworzyliśmy szereg reklam inwestycji drukowanych m.in. w "Gazecie Wyborczej" i magazynach branżowych.

Stoisko targowe

Od podstaw zaprojektowaliśmy stoisko targowe dewelopera obejmujące ścianę i ladę, idealnie dopasowane do wielkości powierzchni wystawowej.
Wykonaliśmy również roll-upy oraz materiały i gadżety reklamowe rozdawane przez dewelopera podczas targów.

Marketing treści

Stworzyliśmy wybrane treści marketingowe. Prowadziliśmy komunikację z klientami dewelopera w mediach społecznościowych.

Newsletter

Stworzyliśmy projekt graficzny i treść newslettera kierowanego do potencjalnych nabywców nieruchomści.

Katalog

Stworzyliśmy katalog reklamowy z opisem inwestycji oraz wizualizacjami budynku i apartamentów. Celem zadania, oprócz funkcji informacyjnej, było podtrzymanie pozytywnego odbioru marki. Zdecydowaliśmy się na kilka szczegółów uszlachetniających publikacje. Zastosowano w niej wypukły papier o wyższej gramaturze oraz technikę hot stampingową.

Materiały biznesowe

Zaprojektowaliśmy podstawowe materiały, niezbędne do skutecznego funkcjonowania biznesu: wizytówki, teczki ofertowe, papier firmowy, wzmacniając wizerunek firmy.

Gadżety reklamowe

Jesteśmy autorami projektów kubków z grawerowanym logo, teczek wykończonych lakierem UV, segregatorów z przekładkami oraz notesów, które rozdawane były podczas spotkań z klientami m.in. w trakcie targów mieszkaniowych.

Karty apartamentów

Stworzyliśmy 69 kart z precyzyjnymi rzutami apartamentów, ich orientacją oraz opisem metrażu prezentowanej powierzchni. Przy ich tworzeniu zadbaliśmy o każdy detal.

Oznakowanie biura sprzedaży

Biuro sprzedaży dewelopera zostało oznaczone szyldami i tablicami informacyjnymi naszego projektu, spójnymi z innymi elementami stworzonej przez nas identyfikacji.