"Komfort i prestiż. Bez kompromisów" - to hasło, które kojarzyło większość mieszkańców Krakowa. Wielka kampania reklamowa - to tylko część naszego wkładu w promocję inwestycji.
"Komfort i prestiż. Bez kompromisów" - to hasło, które kojarzyło większość mieszkańców Krakowa. Wielka kampania reklamowa - to tylko część naszego wkładu w promocję inwestycji.
Braliśmy udział przy tworzeniu nazwy oraz rozpoznawalnej identyfikacji graficznej dla powstałej inwestycji. Typografia logo, jak również wszystkie materiały marketingowe nawiązują do stylistyki art-déco. Postawiliśmy na dokładność, klasycyzujące zgeometryzowanie i poszukiwanie piękna w funkcjonalności.
Zaprojektowaliśmy podstawowe materiały, niezbędne do skutecznego funkcjonowania biznesu: wizytówki, teczki ofertowe, papier firmowy, wzmacniając wizerunek firmy.
Wykonaliśmy stronę internetową wraz z systemem zarządzania treścią. Strona powstała w oparciu o framework Symfony 2 z użyciem najnowszych technologii. Jedną z największych funkcjonalności strony jest wygodna nawigacja po planach inwestycji. Użytkownik może niemalże jednym kliknięciem zlokalizować konkretny apartament.
W ramach funkcjonalności strony klient w łatwy sposób może dodawać/zmieniać treści na stronie oraz umieszczać zdjęcia w galerii. Witryna dostosowana jest do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.
Jedną z największych funkcjonalności strony jest wygodna nawigacja po planach inwestycji. Użytkownik może niemalże jednym kliknięciem zlokalizować konkretny apartament. W ramach funkcjonalności strony klient w łatwy sposób może dodawać/zmieniać treści na stronie oraz umieszczać zdjęcia w galerii. Witryna dostosowana jest do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.
Stworzyliśmy szereg reklam inwestycji drukowanych m.in. w "Gazecie Wyborczej" i magazynach branżowych.
Od podstaw zaprojektowaliśmy stoisko targowe dewelopera obejmujące ścianę i ladę, idealnie dopasowane do wielkości powierzchni wystawowej.
Wykonaliśmy również roll-upy oraz materiały i gadżety reklamowe rozdawane przez dewelopera podczas targów.
Stworzyliśmy wybrane treści marketingowe. Prowadziliśmy komunikację z klientami dewelopera w mediach społecznościowych. Stworzyliśmy projekt graficzny i treść newslettera kierowanego do potencjalnych nabywców nieruchomości.
Zaprojektowaliśmy podstawowe materiały, niezbędne do skutecznego funkcjonowania biznesu: wizytówki, teczki ofertowe, papier firmowy, wzmacniając wizerunek firmy. Jesteśmy autorami projektów kubków z grawerowanym logo, teczek wykończonych lakierem UV, segregatorów z przekładkami oraz notesów, które rozdawane były podczas spotkań z klientami m.in. w trakcie targów mieszkaniowych.
Stworzyliśmy 69 kart z precyzyjnymi rzutami apartamentów, ich orientacją oraz opisem metrażu prezentowanej powierzchni. Przy ich tworzeniu zadbaliśmy o każdy detal.
Biuro sprzedaży dewelopera zostało oznaczone szyldami i tablicami informacyjnymi naszego projektu, spójnymi z innymi elementami stworzonej przez nas identyfikacji.