Kompleksowa obsługa marketingowa

Nago Sushi & Sake

Świadczymy kompleksową obsługę marketingową restauracji Nago Sushi & Sake. Zobacz, jakie działania podjęliśmy, żeby wzmocnić jej wizerunek.

http://nagosushiandsake.pl

Nazwa

Wprowadziliśmy na rynek nową nazwę dla krakowskiej restauracji sushi, odnosząc się do wartości, które były istotne dla klienta. Nago to miasto w Japonii. Ale nie tylko. To również przysłówek oznaczający „bez ubrań” oraz „najistotniejszą treść czegoś, bez dodatków i upiększeń”. Ta podwójna gra znaczeń została wykorzystana przez nas w kampaniach reklamowych. Dwusylabowa nazwa jest niezwykle łatwa do zapamiętania i wypowiedzenia (również przez cudzoziemca) i nie sprawia problemów z odmianą.

Logo

Wybrana nazwa posiada niezwykły potencjał graficzny. Zdecydowaliśmy się na font geometryczny, jednoelementowy, bezszeryfowy. Dzięki literze „o” odzwierciedlono rolkę sushi, a litera „g” przywodzi na myśl krągłości ludzkiego ciała. Co więcej kropka wewnątrz litery „o” to subtelne odniesienie do flagi Japonii. Zastosowana surowa czerń (kuro) w kulturze japońskiej jest symbolem szlachetności, wieku i doświadczenia. W powszechnym odbiorze uważana jest za elegancką, łączącą tradycję i nowoczesność.

Reklama teaserowa

Nago Sushi & Sake zostało wprowadzone na rynek poprzez wykorzystanie reklamy teaserowej. W pierwszej odsłonie reklam, pojawiających się również w mediach społecznościowych (na Facebooku i Instagramie) wykorzystano następujące hasła: „Robimy to – nago”, „Napijmy się – nago”, „Po pracy – nago”, „Na początek – nago”. Innym elementem reklamy teaserowej była sesja zdjęciowa. Reklama wzbudziła duże zainteresowanie i spotkała się z pozytywnym przyjęciem.

Wizytówki

Zaprojektowane przez nas wizytówki dla Nago Sushi & Sake wydrukowano na czarnym kartonie. Nadruki naniesiono czarną i białą farbą, osiągając niesamowicie wyrafinowany efekt.

Strona internetowa

Wykonaliśmy stronę internetową wraz z systemem zarządzania treścią w oparciu o framework Symfony 2 z użyciem najnowszych technologii. W ramach funkcjonalności strony restaurator może wprowadzać zmiany w menu oraz umieszczać zdjęcia w galerii. Witryna dostosowana jest do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.

Email marketing

Projektujemy newslettery, cyklicznie wysyłane do bazy klientów restauratora.

Sesja zdjęciowa

Współpracujący z nami fotograf specjalizujący się w fotografii kulinarnej, wykonał na nasze zlecenie profesjonalną sesję zdjęciową. Fotografie wykorzystaliśmy na stronie internetowej, w materiałach reklamowych oraz menu.

Hasła reklamowe i marketing treści

Nago – ponieważ nie mamy nic do ukrycia – to jedno z głównych haseł reklamowych, które wprowadzały nową restaurację na rynek. Stworzyliśmy niezbędne treści na stronę internetową, jak również do menu, newsletterów i materiałów okolicznościowych.

Karta menu

Zaprojektowaliśmy menu o wysokiej estetyce i użyteczności. Nasz projekt wzmacnia przekaz Nago Sushi & Sake, jako kuchni naturalnej, opartej na najlepszych składnikach. Bazą karty jest kwadratowy, czarny segregator. Kompozycja rozkładówki operuje kontrastem – kolorowe zdjęcie po jednej stronie, surowy czarny tekst po drugiej. Obszary białego papieru dodają światła typografii, przez co menu jest „czyste” i maksymalnie czytelne.

Okolicznościowe materiały drukowane

Przygotowaliśmy m.in. ulotki z menu dodawane do zamówień na wynos, wizytówki z podziękowaniami dla klientów, czy papierowe obwoluty na pałeczki do sushi.

Social media

Wprowadziliśmy Nago Sushi & Sake do mediów społecznościowych. Jedna z reklam teaserowych na Instagramie osiągnęła prawie 5000 polubień. Na co dzień zajmujemy się również skutecznym prowadzeniem konta na Facebooku oraz komunikacją z klientami za jego pośrednictwem. W ciągu miesiąca od ujawnienia marki na Facebooku uzyskała ona 2000 zainteresowanych tematyką strony fanów.